5 clienţi Moldcell pleacă la Baku Eurovision 2012
Pe data de 10 mai, compania Moldcell a prezentat publicului cei 5 clienţi ai săi care au avut marele noroc de a câştiga câte o călătorie de o săptămână la Baku pe durata desfăşurării concursului muzical Eurovision 2012.
Extragerea electronică a avut loc pe data de 3 mai în incinta unui centru comercial din capitală în prezenţa unei comisii de validare compusă din persoane publice şi un notar. Câştigătorii sunt: Diana Chistol din Cimişlia, Dumitra Onilov din Cahul, Serghei Voitov din Chisinau, Svetlana Didenco din Chisinau si Octavian Sava din Hânceşti.
Pentru a participa la extragere, clienţii Moldcell trebuiau să-şi suplinească conturile mobile în perioada 5 martie - 27 aprilie prin cartele de reîncărcare sau terminale de plată cu 2 sume identice de 50, 100, 200 sau 400 lei. În aceeaşi zi ei primeau echivalentul unei sume reîncărcate cadou în cont, plus şansa de a merge la Eurovision 2012.După fiecare reîncărcare dublă, clientul primea două mesaje SMS – unul despre reducerea primită, al doilea conţinea un cod unic.
„Acum o săptămână au fost extrase cinci coduri din cele peste 95 000 participante în extragere ceea ce ar însemna că era practic o şansă de câştig la 19 000. Felicităm aceşti 5 norocoşi, clienţi Moldcell, care timp de o săptămână vor călători împreună cu noi la Baku. Pe durata călătoriei, clienţii noştri vor avea posibilitatea de a cunoaşte istoria şi cultura ţării vizitate, vor avea acces la Eurovillage, vor cunoaşte mai bine grupul TeliaSonera, vor avea posibilitatea să participle în victorine şi să se bucure nu doar de cele trei show-uri ci şi de alte concerte organizate în afara concursului.” a spus Rodica Verbeniuc, şef secţie Comunicări Corporative Moldcell.
Echipa de clienţi Moldcell va vizita celebrul Eurovillage construit la Baku special pentru Eurovision 2012. În acest mic “oraş” vor avea loc mai multe concerte ale ţărilor participante, vor fi organizate concursuri si victorine interactive cu premii. De asemenea, Azercell, sponsorul general al concursului european, va asigura o zonă 3G şi 4G cu testări de dispozitive de ultimă oră şi cu jocuri online cu curse, photo corner Eurovision şi un centru de deservire Azercell. Cei 5 clienţi Moldcell vor avea parte şi de un program turistic precum vizitarea Ateshgah (Templul focului), Yanardag, castelul Ramana etc. Şi, desigur, clienţii Moldcell vor avea acces la toate trei show-uri Eurovision: 2 semifinale şi marea finală din 26 mai 2012.
Sponsorul General al concursului Eurovision din acest an este operatorul de telefonie mobilă Azercell care activează pe piaţa de telecomunicaţii din Azerbaidjan de mai bine de 15 ani. Azercell face parte din acelaşi grup internaţional de telecomunicaţii ca şi Moldcell - TeliaSonera care activează pe 20 pieţe ale lumii, din Norvegia şi până în Nepal, servind peste 170 milioane de abonaţi. Astfel, compania Moldcell deţine dreptul oferit oficial de către European Broadcasting Union (EBU) de a fi numită Partener Oficial al Eurovision 2012. În această ordine de idei, compania Moldcell organizează în Republica Moldova mai multe acţiuni legate de acest concurs European.